CAMINANT FEM HISTÒRIA. DIA D’ ANAR A PEU A L’ESCOLA

El 4 d’octubre, tot l’alumnat de l’escola Sant Gil , vam celebrar el dia d’anara a peu fent una gimcana pel poble per tal de trobar els diferents monuments històrics de la vila de Torà.

Cada cicle feia la descoberta d’un parell de monuments mitjançant les indicacions d’un plànol. Una vegada loicalitzat l’objectiu havíen de buscar les peces per fer un trencaclosques de laimatge. Un cop trobades les peces es feia una breu explicació de la història dels llocs emblemàtics. Tot seguit els diferents grups es van dirigir al parc.

L’endemà a l’ escola cada grup va exposar el seu trencaclosques i va explicar a la resta d’alumnat la història del monument visitat.

D’una forma lúdica hem après a conèixeri a estimar  el patrimoni  històric cultutral del poble on vivim, per així fomentar  la seva conservació, un objectiu essencial de l’escoles verdes.

Va ser una sortida saludabe, divertida i interessant.

Clica l’ enllaç per veure totes les fotos de l’activitat.