8M: DONES DEL MÓN

En aquesta edició del dia de la DONA, hem volgut visibilitzar les dones- mares de la nostra escola.

Cadascuna ha aportat una foto i ens ha dit el seu lloc de naixement, d’aquesta manera les hem pogut

col·locar en un mapa mundi. Els infants les han geolocalitzat a través de diferents globus terraqüis.

Al voltant del mapa, també hi hem afegit les dones dels diferents països treballats a l’aula (cada classe un país).

Finalment, l’alumnat de cicle superior, han elaborat la seva pròpia definició de feminisme. Un bonic matí de 8 de març.