31 Octubre, un dia de Castanyada i d’Halloween

El dimarts  dia 31 d’octubre per celebrar la festa d’Halloween la majoria dels nens de Torà es van disfressar de terrori de monstres amb l’ objectiu d’espantar als més petits i a ser possible els grans. Per aquest motiu els nens de la classe de 6è es van vestir de pallassos assessins i van simular un assessinat  darrera Cal  Magí i a la cruïlla de la Plaça de la Creu perseguien  i espantaven els cotxes. Va haver-hi algún incident, perquè algun dels nens va aprofitar la seva disfressa per fuetejar a algú.

Els nens van començar  a les set de la tarda, quan ja es feia fosc,  una rua pels carrers  per fer el “truco o trato”. Si el de la casa responien   “trato” els havien de donar  llaminadures i si responien   “truco” es  costum  que els nens els tirin ous a la façana de la casa

Més tard  després d’ haver recollir una bossa de llaminadures se´n van anar a sopar a csa d’ un amic i a veure  REC II i SKARY MOVIE 4

El mateix dia a l’ escola els alumnes van celebrar la festa la Castanyada. Al matí es van fer uns tallers ( maquillatge, plàstica, jocs, manualitats…..) i a la tarda després de diferents actuacions i del ball de bastons dels de C.superior, Rls de 6è , vestits de castanyers conjuntament amb la Castanyera van repartir castanyes i beguda.

Finalment tothom es va posar a ballar al so dels Minions amb  “To le peya  con la papaya”.

Va ser un dia de tardor  diferents i molt divertit

La classe  dels domadors