TENIM NOVETATS!

Aquest any, de la biblioteca de l’escola, hem comprat llibres per augmentar el nostre fons. Hi trobareu llibres per als més petits/es, per a primers lectors/es i també novel·les i literatura juvenil per al que ja en sabeu una mica més.

Hi trobareu, sobretot, col·leccions molt variades i per a totes els gustos. Per als més petits (infantil i cicle inicial):  Drila Cocodrila, Escola de monstres o Les Fantasticotes. Per als més grans (cicle mitjà i superior): Adèle, Els forasters del temps, Mia Fantasia, l’Àvia gàngster, Diari d’una penjada, Mini Twins i La pitjor classe del món. També trobareu altres lectures i algunes en anglès.

En acabar la lectura, podeu deixar la vostra opinió en l’espai que us hem reservat al costat de la taula d’exposició. Animeu-vos a escriure la vostra opinió i/o recomanació!

Esperem que passeu per la biblioteca i feu un tastet de tot el que us proposem.

Seguim gaudint de la lectura!