Setmana BIO

Aquest any, dins la celebració de la setmana BIO, l’escola ha prioritzat la coneixença de productors de la comarca.

Hem tingut la sort que tant els productors de formatges de l’AUBAGUETA , com el forn de pa LA GARBIANA, han pogut venir a l’escola i apropar-nos els seus productes.

Amb l’AUBAGUETA, a primera hora han fet una botiga de venda a les famílies i després hem pogut tastar el seu mató.

A la tarda els petits han fet un taller d’experimentació de farines, el Carlos de la Garbiana els ha introduït en el món del pa.

Us enllaçem algunes FOTOS.