REUTILITZEM LA ROBA

Famílies, com ja sabeu la Comissió verda de l’escola us va animar a participar en la setmana Europea de reducció de residus. La nostra proposta estava centrada en la REUTILITZACIÓ.
Es tractava, de portar roba a l’escola i us podem dir que hem aconseguit l’objectiu amb escreix, s’han recollit 154 Kg de roba.
La patrulla verda de cicle superior ha estat l’encarregada de dur la roba al local de CÀRITAS; i allí ens han explicat el sistema de reutilització de la roba; que consisteix a fer una revisió i posada a punt per vendre-la a un preu simbòlic. Els guanys obtinguts amb aquesta venda s’inverteixen en la compra d’aliments per a famílies necessitades.
Només en resta dir-vos MOLTES GRÀCIES per fer-ho possible!
Aquí teniu un petit tast de la jornada.
# DONEM-LI UNA SEGONA VIDA!! REUTILITZEM! REDUÏM! RECICLEM!