8 DE MARÇ: DONES ECOLOGISTES

El dilluns 8 de març, ENS VAM  POSAR  amb MÉS PROFUNDITAT LES ULLERES LILA;

perquè vam fer una ACCIÓ conjunta d’escola i això, dóna més VISIBILITAT a la figura de la DONA.

Vam treballar  dones  que destaquen dins el món ecologista, lligat així amb el projecte interdisciplinari: un Sant Gil més sostenible.

Es tractava doncs que cada curs de primària treballés una o dues dones i plasmessin aquest coneixement dins d’un mural. Els missatges d’aquestes dones són molt potents; tots giren al voltant de la PROTECCIÓ i CONSERVACIÓ del nostre PLANETA.

Els més petits i petites d’infantil, van treballar  la Vandana Shiva.

Val a dir que aquest treball es va iniciar dilluns i encara no s’ha acabat, només en part.

Ara l’alumnat, compartirà els seus descobriments dins del seu grup bombolla, tot exposant les teories i o opinions d’aquestes dones ecofeministes.

Aquí us deixem fotos del mural, cada grup hi ha posat el seu toc, ha quedat espectacular!