Observem les màquines per dins

A cicle inicial estem treballant les màquines, descobrint què són, les seves parts, com s’utilitzen i coneixent el tipus de màquines segons cada ofici.

Al llarg del projecte vam dur a terme una pràctica per conèixer com eren en el seu interior. Ens vam imaginar i dibuixar quins elements creiem que tenien dins, vam fer hipòtesis i finalment va arribar la part més divertida, obrir-les per observar realment el que hi havia dins.

Ens va agradar molt i vam aprendre i conèixer molts elements que no sabíem que hi havia. El que més ens va cridar l’atenció van ser les peces més petites de totes com els xips.

La classe de l’Okuda vam obrir un ratolí d’ordenador, un espremedor, una tauleta, un mòbil i un comandament de televisió.

La classe de l’Alberonero vam obrir uns cascs, una tauleta, una cafetera i un comandament de televisió.

Voleu veure el resultat? Aquí us deixem un petit recull de l’activitat.

Fotos Okuda.   Fotos Alberonero.