OBSERVEM UN RONYÓ DE PORC

A les sessions de medi continuem amb les activitats experimentals. Aquest cop ens ha tocat observar un ronyó ja que estem treballant l’aparell excretor. Amb aquest experiment hem pogut fixar-nos amb la part externa i la part més interna. Cada grup ha pogut mesura la llargada, l’amplada i el gruix. Després també l’hem pesat.

Un cop feta la primera part de l’activitat, ens hem posat a fer la dissecció del ronyó. Hem pogut veure de ben a prop l’urèter, la vena i l’artèria. També hem localitzat diferents parts internes: l’escorça renal, la pelvis renal i la medul·la renal.

Aquí us deixem algunes imatges de l’activitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>