L’Espill Encantat – 1r Taller!

Aquest curs els nens i nenes de Cicle Mitjà (3r i 4t) participarem a un nou projecte de MÚSICA! Es tracta del projecte L’Espill Encantat que juntament amb altres escoles oferirem un concert per les nostres famílies i coneguts.

Aquest projecte consisteix en aprendre les cançons de la Cantata L’espill Encantat per fer el concert i la participació en uns tallers musicals realitzats a la nostra escola fets per professionals de la música.

L’obra de l’Espill es basa en l’obra Quadern de Música de Jaume Ferran, escriptor cerverí i fill predilecte de la ciutat, i escrita per Jordi Castellà (música) i Montse Pont (lletra i guió), ambdós, també cerverins.

El passat 4 d’octubre vam començar el projecte amb la participació al primer taller. Va ser el de Creació i Improvisació. Tan el Javi, com el Xavier i el Guillem ens van oferir una sessió molt divertida i interessant treballant la pulsació i la creació de música a partir d’instruments amb els que vam poder improvisar: campanetes, metal·lòfon, “metalonotes” gegants i un xilòfon.

Vam gaudir moltíssim de la sessió i ja tenim ganes de la següent… TALLER DE PERCUSSIÓ!

MOLTES GRÀCIES Javi, Xavier i Guillem, ens ho vam passar pipa!