LES PLANTES AROMÀTIQUES

En l’àrea de coneixement del medi hem treballat les plantes aromàtiques a cicle inicial. Hem conegut algunes plantes comunes del nostre entorn, tot gaudint de les sensacions que ens ofereixen aquestes espècies.

N’hem plantat algunes al nostre hort i agraïm molt a una mare de l’escola, l’Anna Martín que ha compartit amb nosaltres el seu coneixement i hem pogut gaudir d’un taller de descoberta sensacional. Gràcies a aquest hem pogut descobrir els diferents usos d’aquestes plantes aromàtiques: culinaris, fragants, d’higiene i cura personal i medicinals. Hem elaborat ambientador i/o colònia, bossetes d’olor, pasta de dents, oli aromàtic i infusions. I fins i tot, cadascú de nosaltres vam elaborar l’etiqueta del nostre oli de forma personalitzada.

Cliqueu, per visualitzar-ne les fotos.

I ja per acabar, organitzats en petits grups, els alumnes de primer i segon vam elaborar unes diapositives, cercant informació d’alguna d’aquestes plantes, que després vam explicar a la resta de companys/es.

A continuació, us deixem la presentació de les diapositives dels diferents grups.

Esperem que us agradi

1. Anna Martin

Va ser un plaer per mi poder venir i transmetre una de les meves passions, la màgia de les plantes medicinals i tot el que ens poden oferir. Espero que els hi agradés força! Gràcies a vosaltres Lídia i Mercè per permetre’m participar en l’aprenentatge dels nostres peques!