MINIONS. La Mona i altres propostes!

Bon dia MINIONS!!

Som a les portes de la Setmana Santa. I com ja sabeu molt bé és època de palmes, palmons i mones! És per això que us proposo que us aprengueu aquest poema tan bonic de la Lola Casas que ens parla de La Mona de Pasqua.

Si us voleu descarregar el poema aquí el teniu: POEMA DE LA MONA DE PASQUA. Em podeu enviar un arxiu d’audio o bé de vídeo recitant el poema de la Mona de Pasqua. I també podrieu fer un dibuix d’una mona o pastís amb un minion a sobre decorant-la i enviar-me’l!

També us animo a tots a preparar la vostra mona casolana! Estic segura que més d’un posarà en pràctica les seves habilitats culinaries!

I finalment també us passo tot de links de diferents JOCS EDUCATIUS per treballar aquests dies.

Primer us deixo un JCLIC DE LA MONA. Amb ell treballaràs el vocabulari dels ingredients per fer la mona i també aprendràs els INGREDIENTS que fan falta per fer-la!

També us poso un joc d’endevinalles que hem fet a la classe i us agrada molt, us enrecordeu? M’ENDEVINES? A vere si aconseguiu endevinar-les totes i també podeu practicar la lectura en veu alta.

De matemàtiques us enllaço aquest parell de jocs per reforçar conceptes.

 Des d‘EDUCACIÓ FÍSICA us proposem un joc molt divertit per jugar en família. Movem-nos a casa. Per a més recursos i activitats per a mantenir-vos actius, consulteu la pàgina del Pla Català de l’Esport de la web de l’escola.

 D’ANGLÈS podeu consultar les publicacions que hi ha a la pàgina web de l’escola. ENGLISH AND SCIENCE CI.

Recordeu, que de MÚSICA també podeu fer feina! Podeu anar fent els reptes musicals que us proposo al blog de l’escola! Intenteu fer-ne algun, que us ho passareu bé!

Fins ben aviat MINIONS! Espero que passeu uns bons dies de celebració de la MONA!
UN PETÓ I UNA FORTA ABRAÇADA!