8M dia de la DONA

El passat divendres 8 de març, des de l’escola vam celebrar el dia de la dona. Seguint la temàtica del projecte transversal de les Sant Gilpíades, es va organitzar una marxa pels voltants del poble per fer ressò del nostre suport a totes les dones del món, especialment les esportistes.

Amb el motiu de la marxa, l’alumnat va dissenyar el seu propi dorsal lila per dur-lo durant el trajecte, així com el dels acompanyants. A més a més va veure un petit documental en relació a les diferències entre homes i dones en el món de l’esport, a partir del qual van fer reflexions a l’aula. Aquí l’adjuntem per si voleu visionar-lo.

Seguidament les membres del comitè verd van donar el tret de sortida a la marxa amb la lectura del manifest “Les dones també som esport”. El Sant Gil va obrir les portes a totes aquelles persones que ens van voler acompanyar en la marxa, a qui volem agraïr, un cop més, la seva implicació i participació amb la causa.

Aquí us deixem un recull de fotos de la marxa.

Comissió verda