ENS VISITEN ELS TRIALER@S DE TORÀ

Aquest curs engeguem el projecte de les Santgilpíades, i l’alumnat d’Infantil 4, som la classe dels i les CICLISTES. Per aquest motiu, tres pares i un avi de la nostra classe ens han vingut a ensenyar les seves bicicletes. Hem pogut descobrir i veure les diferències que hi ha entre les bicis de muntanya, les de carretera i les elèctriques.

Ens han explicat i ensenyat tot el que necessitem per anar en bici, i ens han fet la demostració de com podem canviar les marxes  i per què és important. Hem pujat a les bicis i hem pogut comprovar per nosaltres mateixos les diferències que hi ha entre elles. Ens han encantat, i de grans ens agradarà poder tenir una.

A més, ens van explicar  la importància de  tenir uns bons hàbits d’alimentació i  de fer esport per tenir  bona salut!!!

Us agraïm  la tarda que vam passar amb vosaltres, la vam gaudir moltíssim!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>