Primers dies d’ambients

Ja han començat els ambients d’aquest curs!

Els dimarts i dijous a la tarda els nens i nenes d’educació infantil poden escollir a quin ambient volen anar i gaudir d’una tarda d’activitats amb infants de les 3 classes.

-Ambient de llums i ombres: On podran jugar entre llums i foscor. Les llanternes i la taula de llums són les protagonistes.

-Ambient tecnològic i de pensament computacional: Espai per descobrir jocs (desconnectats) per desenvolupar estratègies de pensament computacional, robots educatius, tauletes i ordinadors.

-Ambient artístic: En aquest ambient cal fer volar la imaginació i experimentar amb els colors, la pintura i el fang.

-Ambient científic: A partir de l’entorn natural i l’hort podrem experimentar i descobrir moltes coses del nostre entorn proper.

-Ambient de teatre i titelles: Espai per aprendre a interpretar, ballar, representar contes i ampliar vocabulari tot posant-nos a la pell dels personatges de les nostres històries.

Segur que seran unes tardes molt enriquidores i divertides!