Arriba el 2n programa de Ràdio Avià!

Ja tenim a punt el 2n programa de Ràdio Avià d’aquest curs! Aquest l’hem dedicat a la tardor. Els redactors d’aquest programa hem estat el Víctor Castuera, l’Elisabet Espinosa, la Laura Carrera, el Josep Baraut i l’Ibai Campàs. Esperem que us agradi molt!

Programa 1, especial vacances!

Ja hem començat un nou curs i Ràdio Avià no s’atura!!! Ja veureu que aquest any hem canviat el format dels programes i hem decidit fer-los temàtics. L’Anna Altozano, l’Estel Ballús, el Marc Ahicart, l’Adrià Cabanas i la Laura Capellan hem estat els redactors d’aquest… Llegeix més»

11è i últim programa d’aquest curs

L’Anna Viñas, l’Alba Soares, el Pau Viladomat, el Marc Xandri, la Joana Villaró i l’Alba Villanueva han estat els redactors d’aquest 11è i últim programa de Ràdio Avià d’aquest curs. Esperem que us agradi i que passeu molt bon estiu!

Ja tenim el 9è programa!!!

El David Rial, la Clàudia Vilà, el Samuel Ramírez, la Maryam Oumimad i el Genís Vidal hem estat els redactors del novè programa de Ràdio Avià d’aquest curs. Esperem que el disfruteu molt i que ens feu arribar els vostres comentaris.
Llegeix més»

8è programa de Ràdio Avià

Tot seguit podeu escoltar el 8è programa d’aquest curs. Els redactors hem estat la Mar Montagut, la Laia Malé, el Ricard Font, la  Maria Torrella i el Roger Úbeda i ens ho hem passat molt bé fent-lo, esperem que vosaltres també us ho passeu molt… Llegeix més»

Arriba el 7è programa!

L’Èric Fígols, l’Isaac Giménez, la Paula López, la Gemma Santacreu i la Maria Serra vam ser els redactors del programa 7 de Ràdio Avià. Ens ho vam passar molt bé i vam tenir la sort de poder fer una entrevista a un dels nous trincos… Llegeix més»

Programa 6, especial Carnaval!

La Lídia Pujols, la Marta Guitó, el Sergi Gendrau, el Marc Pujols i el Gabriel Quero hem estat els redactor d’aquest 6è programa, dedicat exclusivament al Carnaval! És un programa especial, esperem que us agradi i que ens deixeu molts comentaris!
Llegeix més»