Programa 2 de Ràdio Avià

L’Anna Beringues, la Nicole Coma, el Nil Ballús, l’Elisabet Espinosa i el Víctor Castuera hem estat els redactors d’aquest 2n programa de Ràdio Avià. Esperem que us agradi i que ens feu arribar els vostres comentaris!

Últim programa de Ràdio Avià

La Quar, la Lluna, la Laia, la Sandra i el Kevin han estat els redactors d’aquest últim programa de Ràdio Avià d’aquest curs. L’han volgut dedicar a tots els alumnes de 6è. Esperem que us agradi i que passeu unes molt bones vacances d’estiu!!!
Llegeix més»

L’11è programa!!!

La Maryam, el Moisès, el Sergi Puertas, la Lorena i la Jana han estat els redactors d’aquest 11è programa de Ràdio Avià. Hem entrevistat a la Maria Santanach de l’AMPA que ens explica què farem aquest dissabte a la festa de final de curs. No… Llegeix més»

Finalment arriba el programa 7!

L’Eloi Soler, el Josep Prat, l’Andrea Andrés, la Laura Martín i l’Alba Casafont, hem estat els redactors del programa 7 de Ràdio Avià. Ja fa uns quants dies que vam fer la gravació però degut a problemes tècnics no l’hem pogut penjar abans.… Llegeix més»

Ja en són 6!

La Sandra, la Lluna, la Laia, el Kevin i la Quar hem estat els redactors del programa 6 de Ràdio Avià d’aquest curs. Ens ho hem passat molt bé! Esperem que us agradi i que ens feu molts comentaris!!!
Llegeix més»

Ja tenim el 5è programa!

S’ha fet esperar però finalment… arriba el 5è programa de Ràdio Avià! El Sergi Puertas, la Jana Riu, la Maryam Oumimad, la Lorena Plaza i el Moisès Fígols han estat els redactors d’aquest programa. Esperem que us agradi i que ens feu arribar… Llegeix més»