Què és ENREDATS i què pretén?

Aprenem plegats

El projecte Enredats és una proposta complexa que integraria el servei a la comunitat amb l’aprenentatge de continguts, competències, habilitats i valors.

Pretén ser un projecte educatiu amb utilitat social ja que es combinen els processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte en el qual els nens i nenes de les Aules Hospitalàries i del Saint George’s School es formen tot treballant sobre necessitats reals.

Per a què serveix ENREDATS

En aquest espai hi trobareu múltiples recursos d’aprenentatge que han estat elaborats per als alumnes del Saint George’s School pensant que els beneficiaris en siguin nens i nenes de les Aules Hospitalàries de Catalunya.

Volem, doncs, oferir un entorn educatiu, d’intercanvi i de comunicació que faciliti i vehiculi l’aprenentatge d’alumnes d’Educació Infantil, Primària i ESO.

Som-hi!

ENREDATS

Benvinguts! Aquest espai web acull el projecte Enredats.

Es tracta d’un projecte multidisciplinar i internivells que té la voluntat que els processos d’aprenentatge dels nens i dels joves no es quedin com una única evolució personal sinó que es puguin convertir en recursos d’ajuda per a l’aprenentatge d’altres infants.

Esteu tots convidats a compartir aquest espai amb nosaltres i a fer-lo crèixer plegats!