1. Itziar

David has fet un treball genial.ens em portat una sorpresa.Dones ànims a tots els teus alumnes a mares i pares.gràcies per la teva implicació,lo teu es vocació.m’aguess agrada’t tenir un mestre de educació física com tu,perquè motives als alumnes i aquesta part és super important i una asignatura pendent per a molts mestres.gracies David.una abraçada de part de els cuatre.

1. Itziar

David has fet un treball genial.ens em portat una sorpresa.Dones ànims a tots els teus alumnes,als pares i mares.jo haguessi volgut tenir un mestre de educació física com tu.gracies per la teva implicació al treball és veu clarament,que tens vocació,???????