TOT ANIRÀ BÉ!

Famílies i alumnes, el personal de l’Escola us dedica aquest vídeo. Esperem que us agradi i us ajudi a passar aquests dies tan complicats. Una abraçada!

1. Itziar

Un preciós vídeo,ple d’amor,positivitat,imaginació,el treball amb equip sempre és millor.itziar de primer A,diu que us estima molt i que us trobe a falta.petons de part de la nostra família,cuideu-vos tots i totes i fins aviat.tot pasara.

2. Ghizlane

Moltíssimes gràcies per aquesta iniciativa. Tan la Kholoud de cinqué com el Mohammad de P5 i l’Ayoub de P3 s’han emocionat al veure els seus mestres de nou. Han captat el missatge i s’han animat a llegir i treballar més a casa.
    Sou un equip meravellós. Merci.