Taller de fenòmens elèctrics

Aquests darrers dies l’alumnat de sisè de primària ha realitzat un taller per saber més sobre els fenòmens elèctrics.

Tenint en compte que un dels projectes de l’àrea de coneixement del medi natural que està programat per a sisè curs és el d’ “Electricitat i magnetisme” i sabent que el CaixaForum oferia aquest taller, els i les mestres de Cicle Superior van acordar començar treballant aquests continguts. Els alumnes van valorar molt positivament el taller, ja que van poder realitzar i sobretot vivenciar petits experiments relacionats amb el que porten treballant a l’aula les darreres setmanes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *