Signatura del compromís d’escoles sostenibles

El passat dimecres 8 de novembre una alguns/es alumnes de 6è, en representació de tota l’escola, van anar a l’Ajuntament de Lleida a signar el compromís d’escoles sostenibles. També van llegir un discurs explicant el projecte de la nostra escola i van penjar a “l’arbre dels desitjos”, que hi havia allí preparat, aquells desitjos que tot l’alumnat de l’escola Riu Segre va deixar escrits en unes targetes.

Va ser una oportunitat molt interessant per parlar davant del senyor alcalde al Saló de Plens de la Paeria!