Secció Esportiva Escolar de l’Escola Riu Segre, premiada!!!

Estem molt contents de rebre aquesta notícia!!

La nostra candidatura, com a Secció Esportiva Escolar (SEE),ha estat  premiada en aquesta  1a Edició dels Premis dels PCEE 2020.

És un gran reconeixement a la tasca feta durant aquest darrers anys per tal de potenciar les activitats físiques. Les quals volen contribuir a la formació en valors com la tolerància, el respecte als altres i a les regles, la confiança d’un mateix, l’esforç de superació, l’autocrítica, l’autonomia, la capacitat de gestió , la cooperació, el treball en equip i  l’adquisició d’hàbits saludables.

Us animem a seguir l’acte Virtual de Lliurament de la 1a edició dels Premis del Pla Català d’Esport a l’Escola , que tindrà lloc el dia 29 d’octubre a les 17.00 hores, a través del següent enllaç: www.lagrupacio.net/acte2020