Projecte “Referents”

El passat dimecres 23 de novembre, vam tenir la gran sort d’inaugurar el projecte socioesportiu “REFERENTS”. Aquest projecte té la finalitat de promoure els valors humans a través de professionals del món de l’esport. l’empresa i de la comunicació.

Els grups de sisè van rebre la visita del seleccionador femení d’Ucraïna i exentrenador del FC Barcelona femení, Lluís Cortés, i de l’organitzador d’esdeveniments esportius, Ramon Folguera.

En aquesta primera ponència, en Lluís ens ha explicat la seva experiència per tal de transmetre els valors de l’esport, afirmant el següent: “els valors són la base de la piràmide per arribar a l’èxit, i perdre forma part del procés”. De la mateixa manera, en Ramon en ha comentat que “a la vida pots escollir entre el camí fàcil, que vol dir no fer res, o lluitar pels teus somnis”.

Per acabar, els alumnes van poder preguntar els seus dubtes o curiositats i van rebre una foto signada de Lluís Cortés.

Ha estat un enorme plaer rebre els seus missatges i recomanacions, que ben segur han fet reflexionar als alumnes de sisè.