Projecte Referents

Fa uns dies l’alumnat de sisè va rebre la visita de la triatleta Eva Ledesma i l’ex àrbitre de futbol Xavier Estrada, dos referents de l’esport lleidatà. Aquesta visita tenia com a objectiu apropar a aquestes dues personalitats a l’alumnat per a què expliquessin la seva experiència en el món professional i sobretot transmetre els valors que les seves disciplines els han aportat, fent molta referència a la cultura de l’esforç i el sacrifici per aconseguir els objectius proposats en tots els àmbits (acadèmic, professional, esportiu, personal,…).

L’Eva Ledesma va explicar que “no guanyar m’ha permès aprendre per no tornar a cometre els mateixos errors”. En aquest mateix sentit, en Xavi Estrada va dir que “l’esforç és la clau per avançar, però la passió també és molt important”.

Per al nostre alumnat va ser una experiència molt engrescadora ja que van acabar la sessió podent interactuar amb els dos convidats i fent-los-hi preguntes sobre les seves experiències professionals.

Aquesta activitat està emmarcada dins el Projecte socioesportiu Referents coordinat per l’organitzador d’esdeveniments esportius, Ramon Folguera, a través de Fem Base. Com podreu veure al seu web (https://fembase.cat/) fan ressò de l’esport base, així com de l’esport adaptat i inclusiu i també del femení, fent una tasca de difusió de l’esport lleidatà en general.

Des de l’escola, que donem molta importància a l’esport escolar i de base, estem molt agraïts per permetre’ns formar part d’aquest Projecte de Referents.