Petit Món SL

Els alumnes de 5è B de l’escola hem realitzat un projecte anomenat “Petits empresaris de Ponent”, que consisteix en la creació d’una empresa, en totes les seves fases, durant un curs escolar.
Així doncs, hem triat el nom de l’empresa, Petit Món SL, l’hem constituit, hem elaborat els estatuts, hem fet el logo… Cada soci ha realitzat una aportació de 5 euros.
Després de treballar de valent i de realitzar, entre tots els socis, productes amb material reciclat, vam anar a vendre al Carrer Major de Lleida.
Ha estat, per tots i totes, una experiència fantàstica, en la que hem après molt, i que la valorem tots molt positivament.

fotos emprenedoria 013_opt_opt fotos emprenedoria 014_opt fotos emprenedoria 017_opt