“La cadena de Favors” de Sisè

Aquesta setmana i, aprofitant que dimarts 30 se celebrava  el dia escolar de la No-violència i la Pau, les classes de sisè vam decidir posar en pràctica el que ens explica la pel·lícula “Cadena de favors”. Aquesta tracta sobre la història d’un nen que imagina un curiós sistema per millorar el món: fer favors desinteressadament. I això és el que hem portat a terme durant tota aquesta setmana!

Ens hem fet favors els uns als altres sense esperar res a canvi, perquè ens agradaria que el dia internacional de la no-violència i la Pau no només es quedi en un sol dia. Això sí, la persona destinatària d’aquest favor ha tingut l’oportunitat d’agrair-ho. Com? Hem escrit en post-its un agraïment cap a aquesta persona i, seguidament, ho hem penjat en el mural que podeu veure a la fotografia.

Compartim molts espais i estones aquí a l’escola i junts podem fer que tothom s’hi senti a gust…  i per aquí, és on comença la nostra pau.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *