3a Trobada esportiva PCEE del Segrià.

Aquest, divendres 19 de maig s’ha realitzat la 3ª trobada esportiva de centres del Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE) del Segrià. Una trobada esportiva dirigida als alumnes de 6è de primària dels diferents centres educatius, amb els objectius de fomentar la pràctica de l’activitat física i que coneguin alumnes d’altres centres, mitjançant el joc i l’activitat esportiva. La jornada s’ha dut a terme a les instal·lacions municipals de Pardinyes (Camp de futbol i pavelló), al Club de petanca La Mitjana i l’Escola Riu Segre.
A la trobada han participat uns 550 alumnes de diferents centres educatius de la ciutat (Escola Pardinyes, Escola Joan Maragall, Escola Espiga, Escola Príncep de Viana, Escola Pinyana, Escola La Mitjana, Escola St. Maria Gardeny, ZER Ponent, Institut-Escola Torre Queralt, Escola Frederic Godàs, Escola La Seu Vella, Escola Alba i Escola Riu Segre).
Havia 5 zones de joc on s’han realitzat diferents activitats com jocs alternatius, ultimate, futbol, petanca, strong i dodgeball, en les quals els alumnes han anant passant per totes les estacions.

Tots i totes han gaudit moltíssim de la jornada!

Notícia a Lleida TV: