2a Trobada Esportiva PCEE del Segrià

Dins de l’àrea d’Educació Física vam organitzar una trobada entre els alumnes de 6è nivell d’Educació Primària amb diverses escoles i instituts de Lleida, que pertanyen i estan dins del Pla Català d’Esport a l’Escola (PCEE). Aquests centres són: Escola Espiga, Escola Joan Maragall, Escola La Mitjana, Escola Pardinyes, Escola Pinyana, Escola Príncep de Viana, Escola St Mª de Gardeny, ZER Ponent, Institut Escola Torre Queralt, IES Guindàvols i Escola Riu Segre.

A més a més, la trobada estava emmarcada en el dia de l’Educació Física al carrer (DEFC), per visibilitzar que aquesta Educació Física sigui una eina essencial per al desenvolupament integral, per fomentar un estil de vida actiu i saludable, i així trencar els elevats índexs de sedentarisme i obesitat.

La jornada va transcórrer al Pavelló Municipal de Pardinyes, al Camp de futbol de Pardinyes i al Parc Natural de La Mitjana, amb la intenció de compartir una jornada d’esports alternatius i d’activitat motriu. Una bona manera per tal de fomentar la relació entre els centres educatius i el seu alumnes.
Va ser una jornada divertida i enriquidora!