2a Lliga Bàdminton. Pati Escola Riu Segre.

Ahir, 25 de maig, vam acabar la 2a Lliga de bàdminton de l’Escola Riu Segre. Campionat que s’ha jugat durant tot l’any a l’hora d’esbarjo amb l’alumnat de Cicle Superior.

A la final van arribar una parella de 5è, la Neus i el Joel, i una parella de 6è, l’Aaron i el Guillermo. Ens van regalar un partit molt emocionant i molt esportiu. El campionat es va decidir al 3r i definitiu set, amb la victòria del Joel i la Neus per 11 a 9.

S’ha de destacar la gran motivació per part de tot l’alumnat i la gran esportivitat a l’hora de competir. També mencionar el gran ambient de la resta d’alumnat de primària que va acudir al gimnàs per presenciar el partit.

Felicitats a totes i tots!!