1ª Trobada esportiva (centres de Primària) del PCEE del Segrià

El passat divendres 22 de març al matí, a les instal.lacions municipals de Pardinyes (Camp de futbol i pavelló), es va realitzar la 1ª Trobada esportiva de centres de primària del Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE) del Segrià.
A la trobada hi van participar més de 300 alumnes, d’escoles de la ciutat (Escola Pardinyes, Escola Príncep de Viana, Escola Joan Maragall, Escola Espiga, Escola Sant Jordi, Escola Pinyana, Escola Joc de la Bola, Escola Riu Segre), i la trobada va estar organitzada pel grup de mestres que formem el Seminari de coordinadors del PCEE de la comarca del Segrià.
La Jornada va constar de cinc activitats (Korfball, Ultimate, Dodgeball, Malabras i jocs populars) en les quals els alumnes anaven passant per totes les estacions.
Per tal que interactuessin entre ells, els grups estaven formats per alumnes de diferents centres.
Va sortir una jornada fantàstica, on tots i totes vam gaudir de l’activitat física i vam fer noves amistats!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *