WHOSE…?
Els alumnes de 6è han treballat el writing i la gramàtica amb aquests petits còmics realitzats amb les tablets de l’escola!
Els alumnes de 6è han treballat el writing i la gramàtica amb aquests petits còmics realitzats amb les tablets de l’escola!
Aquest trimestre realitzarem 10 sessions d’iniciació als escacs amb el Jordi, mestre de l’Acadèmia ADEJO. L’objectiu és familiaritzar-nos amb aquest esport. Ens ho estem passant superbé!!
Escacs en horari lectiu a 4rt. Llegeix més »
Els i les alumnes de 1r, ja estem preparant la Castanyada!! Aquest matí, juntament amb les seves famílies i amb la gran col·laboració dels monitors de l’AMPA, hem realitzat un Taller de Panellets. Hem observat els ingredients, hem fet la massa, hem fet boles amb la massa i els hem decorat amb pinyons, cireres, coco,
Grups de 1r. Taller de Panellets. Llegeix més »
Aquest inici de curs, tots els grups de primària, han pogut gaudir 2 sessions d’handbol dins les classes d’Educació Física. Dos tècnics del Club Handbol Pardinyes, ens han fet descobrir aquest esport. Ens ha agradat i ens ho hem passat molt bé amb les seves explicacions i els seus jocs. Moltes gràcies!!
Gràcies, Handbol Pardinyes!! Llegeix més »
Aquest any, com a novetat destacada, hem creat una lliga interna de bàdminton. És una lliga que es disputa a l’hora d’esbarjo de forma voluntària amb els alumnes de Cicle Superior. En aquesta competició volem destacar de la mateixa manera el resultat final del partit com l’actitud esportiva dels jugadors. Per tal de potenciar actituds
LLiga Pati/Bàdminton. Llegeix més »
Les nenes i nens de 3r hem anat a Vilanova de Segrià, a Esport Natura. Hem vist granotes, cavalls, oques, un ruc, gallines,… També hem tingut temps per jugar i hem recollit fulles per fer un punt de libre que hem decorat cadascú al notre gust. Hem passat un dia fantàstic i ens ha acompanyat
Sortida 3r a Esport Natura. Llegeix més »
Aquesta setmana al SEP ens hem tancat a la biblioteca per simular un Escape Room en un Laboratori. Hem potenciat el treball de les intel·ligències múltiples i el treball cooperatiu. Ho hem passat molt bé i hem sortit a temps!
ESCAPE ROOM: SEP d’activació de la intel.ligència Llegeix més »
Aquest curs iniciem les sessions de SEP Post-lectives amb robòtica. En parelles hem construït un robot amb un motor senzill que permetia el moviment de les nostres creacions. Prèviament vam estar parlant dels problemes de caire ètic associats a les màquines intel·ligents i vam consultar els primers models a la venta.
INICIEM EL SEP d’Activació de la Intel.ligència Llegeix més »
Ja som grans i hem començat l’escola. Els primers dies juguem, cantem, ens coneixem,i ens ho passem d’ allò més bé!!!!
Comencem l’ escola!! Primers dies a P3… Llegeix més »