Torneig d’handbol de 6è.

El passat divendres 2 de juny l’alumnat de 6è de l’IE Renaixença va participar en un torneig d’handbol amb la normativa adaptada que es va celebrar a Piera. A part dels quatre equips del nostre centre també hi van participar dos equips de l’EA Apiària, sis equips de l’Escola Herois del Bruc, cinc equips de l’IE Piera i un equip de l’Escola Creixà. Un dels equips de l’IE Renaixença va arribar a jugar la final del torneig contra un dels equips de l’EA Apiària. Finalment, als penals la victòria se la va emportar l’IE Renaixença.

Aquesta trobada va anar molt bé per establir vincles entre l’alumnat dels diferents centres, gaudir de la pràctica de l’handbol, desenvolupar habilitats motrius, dur a terme joc net i cooperar amb les i els altres durant els partits.