Jornades esportives al camp de futbol.

Aquests dies s’han celebrat les jornades esportives al camp de futbol dels Hostalets de Pierola. Ahir hi va participar l’alumnat d’Ei5, 1r, 2n, 3r i 4t d’educació primària. Es van formar 16 equips amb l’alumnat dels diferents cursos. Les activitats van ser: Pilota asseguda, jocs tradicionals, robar cues, relleus, paracaigudes, disc volador, hoquei i futbol. Tot plegat va acabar amb una remullada amb els aspersors del camp que van refrescar als infants.

Avui ha sigut el torn de l’alumnat de 5è, 6è, 1r i 2n d’ESO. Han practicat hoquei, voleibol, futbol, rubgi flag, handbol i el joc del cementiri. A mig matí han pogut menjar cireres que han arribat avui del Programa escolar de fruita als centres educatius catalans. Finalment, tots/es aquells/es que ho han volgut s’han pogut refrescar amb l’aigua dels aspersors. Han sigut un parell de dies brillants pel que fa al joc net, el respecte i la participació activa de tot l’alumnat. Cal destacar la feinada de l’equip docent del centre i d’alguns alumnes de 2n d’ESO per poder organitzar aquestes jornades i la col·laboració de l’Ajuntament dels Hostalets de Pierola i del Club de Futbol Hostalets de Pierola.