Exposomnis 2023.

Avui l’alumnat de 6è ha fet una exposició amb les produccions que han creat a Espai dels somnis durant aquest curs 2022-23. L’objectiu de l’Espai dels somnis és fer realitat un somni. Per tant, és diferent per cada alumne/a perquè parteix dels interessos, motivacions, habilitats i il·lusions de l’alumnat. Tot i que poden comptar amb la col·laboració de mestres o familiars, essencialment han treballat de forma autònoma durant l’hora i mitja a la setmana. Si cliqueu al Tríptic Exposomnis trobareu una mica més d’informació.

Les famílies de l’alumnat de 6è, part de l’equip de mestres, l’alumnat de 3r, 4t i 5è d’educació primària han quedat bocabadats i bocabadades amb les meravelloses produccions que la joventut de 6è ha presentat!