Cursa solidària per la Marató de TV3.

El dimecres 7 de desembre al matí l’alumnat de l’Institut Escola Renaixença participarà en la cursa solidària per la Marató de TV3, que enguany va per la salut cardiovascular. Com cada any, la cursa es correrà pel pati del centre. Cal que aquell dia l’alumnat vingui amb roba i calçat esportiu. Es recomana que portin el xandall i la samarreta de l’IE Renaixença que es pot encarregar a través de la pàgina web Soymar. Enguany aquesta cursa presenta dues novetats importants. Per una banda, es donarà una peça de fruita a tot l’alumnat del centre després d’haver participat en la cursa gràcies a l’AFA i a Cal Masià. Per altra banda, les famílies podran entrar per la porta lateral del centre (C/Salvador Espriu) per animar als seus fills o a les seves filles i/o per córrer després que ho facin els grups-classe de cada franja horària.

Les famílies i tot el personal del centre podreu participar fent donatius, que es podran fer de dues maneres:

1- Per transferència bancària al número de compte: ES74 0182 0233 1902 0228 8888  fins al 16 de desembre. L’entitat i el beneficiari és l’Institut Escola Renaixença i el concepte “Cursa solidària marató”.

2- En efectiu, dins  una caixa que hi haurà el dia 7 de desembre a l’entrada principal del centre a les 9 i a les 13 h.

Un cop recollides les aportacions de les famílies i de l’equip docent el centre farà un donatiu amb la quantitat total al compte oficial de La Marató de TV3.

Aprofitem per agrair la col·laboració de l’Ajuntament dels Hostalets de Pierola, de l’AFA de l’IE Renaixença i de Cal Masià.

Aquest és el cartell de la cursa d’enguany: