Cursa per la Marató.

El proper dilluns 13 de desembre al matí l’alumnat de l’Institut Escola Renaixença participarà en una cursa solidària, com cada any. Enguany els diners recaptats aniran destinats a la Marató de TV3 que aquest any va per la investigació de la Salut Mental. La cursa es correrà al pati del centre. Cada nen/a correrà amb el seu grup bombolla. Cal que aquell dia l’alumnat vingui amb roba esportiva. Tenint en compte la situació d’enguany les famílies no podran participar activament en aquesta cursa.

Les persones interessades en fer donatius ho poden fer de dues maneres:

1- Per transferència bancària al número de compte: ES74 0182 0233 1902 0228 888  fins el dia 21 de desembre

2- En efectiu, dins d’una caixa que hi haurà els dies 13 i 14 de desembre a l’entrada principal del centre a les 9:00 i a les 16:30h.

Aquest és el cartell de la cursa d’enguany: