Colònies a Can Bajona.

Dilluns 20, dimarts 21 i dimecres 22 de març l’alumnat de 2n i 4t de primària ha anat de colònies a Can Bajona, al Solsonès. Ha sigut una experiència fantàstica i molt enriquidora. L’alumnat s’ha engrescat de valent amb les activitats i la climatologia ha sigut molt bona.

Per una banda, els infants de 2n de primària han seguit el fil conductor Fent l’indi. Han fet una volta amb carruatge, han visitat els animals de la granja, han treballat en un hort, han escoltat llegendes dels minairons, han fet coques de vidre i moltes activitats més! Per altra banda, els nens i les nenes de 4t han seguit el fil conductor titulat Cinema. Han fet un talent show, han fet un gran càsting, han gravat anuncis, han fet una volta amb carruatge, han visitat els animals de la granja, han visitat una mina de coure i un grapat d’activitats més!