Canvi d’etapa de l’alumnat de 6è.

Avui l’alumnat de 6è ha celebrat el canvi d’etapa. En arribar a l’aula s’han trobat una samarreta amb els animals prehistòrics que han tingut a les seves classes des d’educació infantil fins a l’actualitat. Posteriorment, han passat per un túnel format per les famílies i l’acte ha començat al gimnàs. La directora del centre, Cristina Moreno, ha donat la benvinguda a tothom. Seguidament, l’alumnat de 1r d’ESO ha entregat una planta a cada alumne/a i les tutores han entregat una orla molt divertida i un birret. A continuació, les dues tutores han llegit el text de canvi d’etapa i s’ha visualitzat un vídeo amb fotografies i moments divertits que han anat tenint al llarg de la seva escolaritat a l’Institut Escola Renaixença. També han visualitzat uns vídeos que l’alumnat ha dedicat a les seves tutores, la Marta Díaz i l’Anna Caterina Fuster. L’acte ha acabat quan els i les alumnes s’han posat unes medalles que han donat les famílies i tot 6è s’ha fet una fotografia conjunta.