Bon Dia productiu! La màquina Perkins a 4tA!

A partir del debat que es va generar amb una imatge del Bon dia, els alumnes de 4tA van mostrar molt d’interès per diverses discapacitats i, en assabentar-se que la germana d’una de les seves mestres, l’Ana, té una discapacitat visual, van començar a fer-li un munt de preguntes.
A expressió escrita estem treballant la tipologia textual de l’entrevista, així que vam trobar que podia ser molt interessant preparar una entrevista i fer-li les preguntes directament a la germana de l’Ana, la Marta. I dit i fet, ens vam posar les piles i vam recollir tot allò que li volíem preguntar i el dijous vam poder entrevistar a la Marta per videotrucada. Ha estat una experiència impactant i enriquidora on hem après moltes coses.
Després del pati vam estar parlant sobre com escriuen les persones invidents, què és l’alfabet Braille, què és la màquina Perkins, com són els llibres per persones invidents i, fins i tot, com diferencien les monedes per anar a comprar.

L’Ana ens va portar diversos materials per treballar el tema. Hem intentat desxifrar missatges en Braille, hem vist (i tocat) llibres en Braille, hem tocat diferents monedes per detectar com les persones invidents les reconeixen i, fins i tot, hem pogut escriure el nostre nom amb la màquina Perkins!

Han sigut dos dies molt intensos on hem après un munt de coses noves de manera molt vivencial! D’aquells aprenentatges inesborrables 😉
Famílies de 4tA! Si volem veure més fotos podeu fer clic aquí. Esperem que us agradin!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>