Ajuts de menjador pel curs 20-21.

Bon dia famílies,

Des del Consell Comarcal de l’Anoia ja han sortit els ajuts de menjador pel curs 20-21.
Enguany, i degut a la situació excepcional que estem vivint, es podran fer online, demanant hora al Consell Comarcal (938051585) o demanant hora a l’escola (937712135).
Si demaneu hora a l’escola:

– Trucar (937712135) pels matins  a partir del dia 1 de juny. (S’atendran beques del 3 al 19 ambdós inclosos).
– Haureu de portar els fulls ja impresos i omplerts i totes les fotocòpies que us demanen a les instruccions.
– El dia de la cita s’ha de venir amb mascareta i abans d’entrar al recinte escolar cal esperar que la conserge us doni les instruccions per entrar-hi, ja que hi haurà nens i nenes per dins l’escola.
Dues modalitats de beques:
Modalitat 1: Per totes aquelles famílies que vàreu demanar beca el curs passat (us la donessin o no). Només cal omplir i presentar el full que us adjuntem (modalitat-1-)  sense presentar cap més documentació.
Modalitat 2: Per totes aquelles famílies que comenceu l’escolarització,  per aquelles que heu canviat algun aspecte (padró, separació dels cònjugues, etc) o per aquelles que demaneu l’ajut i el curs passat no vàreu fer-ho.
Cal presentar el full que us adjuntem (modalitat-2-) i la documentació que es demana.
Si alguna família (de modalitat-2-)  necessita l’informe de serveis socials pels ajuts de menjador cal que demani hora a l’Ajuntament (937712112)
Qualsevol dubte o qüestió no aclarida podeu escriure un correu en aquesta adreça mateixa.
Moltes gràcies.