Actuació de falcons.

El passat dijous 2 de juny l’alumnat de 3r i 5è va dur a terme una actuació de Falcons a la pista del pati de l’Institut Escola Renaixença. Van poder gaudir-ne les famílies de l’alumnat que va dur a terme l’actuació, la resta d’alumnat i equip docent del centre.

Aquesta activitat va ser la culminació d’un seguit de sessions d’educació física en les que l’alumnat va practicar figures de falcons amb l’ajuda i la col·laboració de diverses persones dels Falcons de Piera. D’aquesta manera, l’alumnat ha pogut conèixer que és imprescindible el sentit comú, l’esforç personal i col·lectiu, la solidaritat, la capacitat d’organització, l’acceptació, la cooperació, la pluralitat i el respecte per enlairar construccions humanes.

Podreu accedir a les fotografies clicant al grup que us correspon amb la vostra clau a continuació:

• Fotografies falcons 3r A.
  • Fotografies falcons 3r B.
  • Fotografies falcons 5è A.
  • Fotografies falcons 5è B.