Activitats coeducatives realitzades durant la setmana del 8M.

Aquesta setmana s’han celebrat un seguit d’activitats a l’Institut Escola Renaixença relacionades amb el 8M i la coeducació:

• La temàtica del “Bon dia” d’aquesta setmana ha estat relacionada amb el 8M.
  • L’alumnat d’ESO ha buscat, redactat i penjat a l’entrada del centre diferents biografies de dones de la història.
  • L’alumnat d’educació primària i secundària del centre ha escrit i llegit alguns desitjos per millorar la situació de les dones. Estan penjats també a l’entrada del centre.
  • Els diferents grups-classe del centre han fet activitats a les aules relacionades amb la coeducació i/o amb el 8M.
  • Les persones que conformen el Claustre de l’IE Renaixença han participat en el segon claustre de coeducació d’aquest curs.
  • El Claustre ha rebut una làmina relacionada amb el 8M.
  • La Comissió de coeducació s’ha reunit amb l’AFA per segona vegada aquest curs.

AQUÍ hi trobareu un resum de tot el que us hem explicat.