Activitats coeducatives pel 8M.

Dia a dia treballem la coeducació a les aules. Així i tot, avui que és 8 de març tot l’alumnat i equip docent del centre hem celebrat el Dia Internacional de les Dones fent les següents activitats:

• L’alumnat d’educació infantil ha estampat les seves pròpies mans amb pintura lila. S’han penjat a l’entrada del centre.
  • L’alumnat d’educació primària ha completat una cartolina amb el nom d’una dona important per ells/es i n’ha explicat el perquè. S’han col·locat a l’entrada del centre.
  • L’alumnat d’ESO ha fet una activitat per prendre consciència de les desigualtats existents en el repartiment de tasques entre dones i homes i per conèixer què és la interseccionalitat. També ha pensat una campanya per revertir aquestes desigualtats i visibilitzar el treball reproductiu. Finalment, ha creat pancartes amb els eslògans per visibilitzar les dones que s’han situat a l’entrada del centre.
  • La temàtica del “Bon dia” d’aquesta setmana ha estat relacionada amb el 8M.
  • Tot l’alumnat d’educació infantil i primària ha gaudit amb les maletes “Coeduquem-nos” del CRP Anoia que contenen jocs i llibres relacionats amb la coeducació i que ja fa dies que anem treballant a les aules.
  • El Claustre ha rebut una petita làmina relacionada amb el 8M creada per la Meli.

AQUÍ hi trobareu un resum de tot el que us hem explicat.