Música a les entrades (9.00h / 15.00h)

Aquest curs que comencem dilluns 5 de setembre tindrà una novetat molt especial: les entrades al matí i a la tarda les farem amb música!

Durant el 1r trimestre escoltarem bandes sonores (música de cinema), al 2n trimestre la millor música clàssica i per acabar el curs (3r trimestre) gaudirem de peces musicals dels inicis del Jazz fins als nostres dies.

Els i les alumnes participaran d’aquesta iniciativa triant per nivell una peça al final de cada mes!

Aquí teniu el calendari setmanal amb les bandes sonores que escoltareu durant aquest 1r trimestre. En primer lloc trobareu el nom de la pel·lícula, a continuació el nom exacte de la peça musical per si la voleu escoltar a casa i per últim, entre parèntesis, el nom del compositor que ha compost cadascuna de les peces musicals.

• Del 5 al 9 de setembre: Harry Potter, Hedwig’s Theme (compositor John Williams)
  • Del 12 al 16 de setembre: La Bella y la Bestia, Overture (compositor Alan Menken)
  • Del 19 al 23 de setembre: La vida es bella (compositor Nicola Piovani)
  • Del 26 al 30 de setembre: banda sonora triada per l’alumnat de 1r