Infantil #joemquedoacasa

Hola famílies!

Com esteu? Avui ha començat la primavera, desitgem que us trobeu tots bé i, si pot ser, a casa!!

Abans de començar aquests dies de confinament, les mestres de P3, P4 i P5 us vam fer arribar algunes feines i recomanacions, per tal que els vostres fills i filles tinguin material per repassar alguns dels continguts que hem treballat a la classe.

Durant aquests dies a casa hi ha temps per a tot, i us volem demanar que destineu una estoneta a una activitat que us proposem:

CREAR UN CONTE COL·LECTIU DE LA CLASSE.

La idea seria que cada família afegís una frase a la història, seguint un ordre, que vosaltres mateixos podeu establir.

La temàtica seria la de l’escola, és a dir, “El canvi climàtic”. A partir d’aquí, feu volar la imaginació!!

A la tornada ens podeu fer arribar la història, escrita en la seva totalitat. Quan tornem a l’escola, elaborarem el conte a partir de la vostra creació.

Gràcies per la vostra col·laboració!!

• Conservar hàbits i rutines, o crear-ne de noves, és important en el nostre dia a dia actual. Per això volem compartir amb vosaltres aquest article que creiem és oportú i ens dóna idees per organitzar-nos a casa.

Com els companys i companyes d’inicial us adjuntem una proposta d’horari fent clic aquí. A l’hora de crear un horari penseu que ha de ser Útil, Assumible i sostenible. Que pugui ser mantingut en el temps.

També podreu anar visualitzant les recomanacions que vam adjuntar dijous a cada nivell.

Us adjuntem les recomanacions i suggerències que vam repartir dijous

P3

P4

P5

També us volem recordar algunes pàgines web on hi  podreu trobar recursos interessants per aquests dies.

• Edu365 (http://www.edu365.cat/).  L’edu365 és el portal del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya que ha esdevingut un parador de la innovació a l’educació mitjançant les TIC. En el web podeu trobar diferents activitats classificades en les diferents àrees.

Els companys i companyes d’inicial han fet un recull de webs interessants que l’hi podeu fer un cop d’ull.

Estigueu atents a la web, anirem penjant propostes!! Seguim en contacte!!

Molts ànims a tots i totes!!

Us animem a ballar una mica 😉

Equip de mestres d’Educació Infantil.