Sant Jordi

El passat dilluns, dia 23 d’abril, pel motiu de St.Jordi, vam decidir fer un intercanvi de llibres a l’escola. Cadascú va portar un llibre de casa seva i els vam exposar al pati. Tot seguit, podíem escollir el que més ens agradara i fer un prèstec durant una setmana. A continuació, vam fer lectura lliure del nostre prèstec. Per acabar el matí,  vam anar a la plaça Catalunya per a veure les parades de llibres i poder comprar-ne algún.

Per la tarda vam realitzar una sèrie de tallers.

L’escola es va dividir en 4 grups diferens: El primer de música, allí, ens van oferir tocar el clarinet, i ens van explicar l’orquestra. Al segon taller vam fer punts de llibres, el tercer grup, tractà d’animals; allí ens van explicar el conte de “Quin gust té la lluna” i per últim la zona d’estiu; en aquest grup la mestra  ens explicà el conte “Epaminondes”.

Aquesta tarda ens va agradar molt perquè va ser molt divertida, ens agradaría repetir-la!!

CRÒNICA ESCRITA PER L’ALUMNAT DEL CICLE SUPERIOR

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *