Pati Jocs 2018

Un curs més, l’alumnat del cicle inicial i  clicle mitjà va poder participar als Pati Jocs 2018.  Aquest any, el cicle inicial va viatjar fins a Miravet i el cicle mitjà els va gaudir a Riba-roja.

Després d’agrupar-se d’una manera heterogènia, l’alumnat va poder treballar i posar en pràctica la seua  força,  resistència,  rapidesa i  agilitat per mig del joc guiat i col·laboratiu. Tot seguit, van dinar junts per poder  refer els vincles afectius: fer nous amics i establir vincles més forts amb els companys. Per finalitzar el dia, el joc lliure va ser el protagonista.

Diuen que val més una imatge que mil paraules!  a la vista ho deixem; van gaudir d’allò més!!

L’any que ve esperem poder tornar a repetir!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *