Música CS: 3, 2, 1… gravant!

Tal com vau poder escoltar el dia de la representació de l’obra de teatre “Els follets del bosc”, els alumnes de CS vam interpretar un rap.

el que potser no sabíeu és que el vam crear nosaltres! A partir d’una base de hip hop i utilitzant part de la lletra d’una de les cançons originals de la cantata “el follet valent”, vam afegir estrofes i, a més a més, ho vam gravar!

Ha estat una experiència divertida i, tot i l’esforç i les “mil” repeticions de la gravació que vam fer, estem contents del resultat.

Us compartim la lletra de la cançó i el resultat final de la gravació. Esperem que us agradi!

PDF LLETRA- LA TERANYINA RAP- ESCOLA PÀMIES DE GINESTAR