MURAL MUSICAL: WELCOME BACK TO SCHOOL —CURS 2021/2022 —

Un any més el curs escolar comença amb força i més musicalitat que mai, els xiquets i les xiquetes estan ben entusiasmats, alegres, riallers i juganers, alhora que encuriosits per les diferents àrees desencadenants del coneixement i del propi aprenentatge, també pel companyerisme, la vivència i les circumstàncies i oportunitats que s’ofereixen en l’àmbit educatiu amb el treball quotidià.

Mireu quin treball!!!

Tots els alumnes de l’escola Pàmies de Ginestar, des dels més grans fins als més petits han participat en la realització d’aquest mural col.laboratiu. La premisa era fàcil, cada nen/a havia de pintar de manera LLIURE els trossos en blanc del mural. Altres han retallat i confegit el mural.

FIXEUS QUE A CONTINUACIÓ TENIU DIFERENTS VIDEOS EN UN MATEIX CARRUSSEL, DONEU A LES FLETXES PER PASSAR AL SEGÜENT VIDEO: